5 Temmuz 2017 Çarşamba

SAYIN KILIÇDAROĞLU..

            Yürüyüşünüzün Derince etabına, Mudanya’dan ADD desteğiyle 16 kişilik bir grup halinde ve tamamıyla kendi adımıza, özgün vatandaş kimliklerimizle katıldık. Tıpkı Türkiye genelinde bütün kalpleriyle ve ADALET avazlarıyla, başlattığınız büyük yürüyüşü destekleyen diğer milyonlar gibi.

            Gördüm ki 15 yılın mağlubu CHP sonuçlarından şimdi artık yeni bir Kılıçdaroğlu inşa ediliyor. İnanın ki bu tespit beni önce çok iyi niyetli, ahde vefa ve erdem sahibi insan olarak kendi adınıza, sonrada sizi yeni bir kurtarıcı umut olarak kabul eden yüce Türk Ulusu adına, ziyadesiyle mutlu ediyor. Kim bilir belki de, Türk Ulusu gibi son 15 yılın emperyalist mağduru, yüce Atatürk’ün partisi CHP, varlığınızla küllerinden yeniden doğruluyordur.

            Kısmen sağanak yağmur altında bizimle birlikte yürüyen, yol kenarlarında küçük çocukları, torunları ile ince ve korumasız giysiler içinde sırılsıklam olduklarına aldırmadan ve tek bir fire vermeden saatlerce izleyen, coşkuyla teşyi eden yaşlı, genç on binleri nasıl yadsıyabilirdik ki.  İlaveten kulak zarlarını yırtarcasına, tırların, kamyonların, inşaat araçlarının, otomobillerin klakson naralarını akşam yorgun uykularımızda bile nasıl tekrar duyamazdık ki.

            Torunlarımıza miras bırakacağımız unutulmaz anılarla, Tandoğan’dan itibaren birçok defa katıldığım, Cumhuriyet mitingleri ve diğer yürüyüşlerden, hatta yediğimiz biber gazlarından da fazla, ahde vefa amacımız nedeniyle de aldığımız çok daha büyük bir haz oluşturdu bu yürüyüş hepimizde. 

            Arkadaşlara espriyle karışık, şayet Kılıçdaroğlu’nun elini sıkabilseydim 6 yaş küçüğüm olduğu halde kendisine ‘size baba diyebilir miyim’ diye sorardım dedim ve birlikte gülüştük. Ne var ki Allahtan benzeriniz olan ve medyada da kendisinden bahsedilen biraderime rastladım. Arkadaşların yanında yerinize, sanal da olsa bu duygularımı ona ifade edebildim, onun elini sıkmakla yetinmek zorunda kaldım. Birlikte çektirdiğimiz resmin de paylaşımına o da minnetle ve teşekkürleriyle iştirak etti. İnanın dublörünüz dahi olsa, sizi bu kadar duygusal temsil edemezdi.

            Bu mesajımı size yollarken bu kadar yorgunluğunuz ve beklenmeyen diğer sıkıntılarınız arasında sakın sizden bir cevap beklediğimi düşünmeyin. Okumanız bile benim ve arkadaşlarım için yeterlidir…

                                           
Menfaatsiz; ama nitelikli vatandaş duygudaşlığı...


Saygılarımla,
Serendip Altındal



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder