13 Şubat 2016 Cumartesi

MİLLİ MUZDARİPLER ADINA..

            Sayın Kılıçdaroğlu,
           
            CHP de Atatürk resminin indirildiği iddiası aslında size karşı bir tertip de olabilir. Şöyle ki; CHP vizyonu ile asla bağdaşmayacak bir olaya karşı, bizatihi parti Başkanının alacağı duruşu sınamaya kalkmış olabilir birileri. Bundan çıkan sonuca göre de, şayet olumsuz bir duruş sergilerse, Başkanın kendisine inananlar nezdinde itibar kaybına uğraması da arzu ediliyor olabilir.

            Bu alış verişe göre de neresinden baksak, bilhassa da sizin daha dikkatli ve özellikle de asla muzdarip edilmemesi gereken Kemalist özeğin karşısında, çok daha bilinçli, saygılı bir duruş sergilemeniz gerekecektir. Bu da aynı bağlamda bundan sonra sizin bizatihi kimlik yansımanız da olacaktır artık bilesiniz. Tabii seçmen indinde itibar kaybına uğramamak için bunları ciddiye almak veya almamak da sizin tensibiniz olacak ve sadece de sizi bağlayacaktır şüphesiz.

            CHP çakma Sosyalistlerle (Emperyalist kurgusu Enternasyonalistlerle), titreyerek sıtma nöbetleri geçirmekte olan Sosyalizme battaniye örtme çabalarına geçmeden önce, parti içindeki anti Kemalist uzantılara veya CHP’nin yaşam suyu olan Kemalist kanını emmeye kalkan içindeki ajan sülüklerine karşı himaye değil; ama isyan bayrağını açık ve seçik olarak açmak zorundadır.

            Ne var ki, işte tam da bu noktada CHP’mizin, bütün milli enstrümanları akort ederek, tını ve nota kayıpsız milli orkestrasyonu nihayete erdirirken de bütün alkışları hak etmesi gerekmektedir. Bilmem haksız mıyım? İşte bu soru da size bu yüzden, bizatihen tarafımdan sorulmaktadır. Çünkü CHP dendiğinde şimdilerde benim de kafamı karıştıran ve bende de acaba huzursuzluğu oluşturan soruların cevabını, tüm aynı durumda ki diğer vatandaşlarım gibi ben de aramaktayım.

            Demek oluyor ki, ahde vefa sahibi ve Kuvayi Milli bir kökenden gelen Kemalist bir Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olarak, bu sorumun cevabını öğrenmek hakkımı kullanmak istiyorum sonuçta. Yani haklı mıyım, yoksa haksız mı?

            Bugüne kadar benim gibi her seçimde oy hakkını CHP lehine kullanmış bütün ahde vefa sahibi vatandaşların vicdanlarını mustarip eden bu sorunun cevabını, bizatihen sizden duymanın önemini, idrak ediyor olmalısınız mutlaka ve mümtaz kimliğinizle de kuşkusuz. Ben sadece vicdanımı rahatsız eden ve bundan sonra da CHP’ye oy verirken, “yoksa milli müktesebatımıza istemeden ihanet mi ediyoruz” sorumuza, affınıza sığınarak kendim ve benim hissiyatıma sahip olan bütün vatandaşlarım adına bizatihen sizden bir cevap bekliyorum.

            Çünkü bana göre de bu soruya, hepimizi - ki buna muhaliflerde dâhildir – ikna edebilecek ve son noktayı koyacak bir karşılık ancak ve sadece CHP Başkanı olarak sizin cevabınız olacaktır.

Hürmetlerimle,
Serendip Altındal



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder